пʼятниця, 14 лютого 2014 р.

Рефлексія моделів 9-10

   Інформаційний шок минув! Навчання, на жаль, завершується. Працюючи з матеріалами, я зробила вимсновки, що учні можуть самі себе спрямовувати в навчанні. Перехід до процесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів,  вимагає адаптації як з боку учнів, так і з боку вчителя. У диференційованому навчанні я визначила 4 напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та дітей з особливими потребами
я відзначила важливий факт, що можна простими і цікавими формами залучити до співпраці невстигаючих учянів. Як працювати з обдарованими учнями, методик дуже багато, а для особливиє дітей - дуже мало. Щодо фасилітації  навчання за допомогою ІКТ, то можна сказати багато: в умовах інформатизації суспільства спектр методів та інструментів для вчителя досить широкий. Ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань та від поведінки вчителя під час 

Немає коментарів:

Дописати коментар